Dětská angličtina vyžaduje přirozenost i pravidelnost
Každý rodič chce pro svého potomka to nejlepší, to se samozřejmě týká také vzdělání a výuky cizích jazyků. Ne každý rodič však má tak dobrou úroveň angličtiny, aby mohl učit své dítko od malička sám, proto je vhodné vybrat tu nejlepší metodu výuky a správný kurz. A co by mělo být hlavní při výuce cizích jazyků u dětí? Hlavně přirozený a nenásilný způsob výuky a pravidelnost. Ta je klíčem k úspěchu však nejen u dětí.
Bez nucení a drilu
Dokolečka slovíčka a gramatické jevy. To byl způsob výuky u dětí před několika desítkami let. Většinou se touto násilnou metodou docílilo zošklivení výuky a naprostá nechuť učit se cizí jazyky. Nejen proto je vhodné jít cestou přirozenosti, kdy děti nenásilnou formou poznávají cizí jazyk takřka od plínek. V kurzech angličtiny pro nejmenší se zbavují ostychu z mluvení, veškerá výuka probíhá přirozeně za pomoci her, písniček, tancování a jiných pohybových aktivit, které probíhají na koberci. Průvodci ve výuce jsou dětem nejen školení lektoři, ale také Steve a Maggie.
Metodou Wattsenglish se vzdělává na 100 tisíc dětí
Steve Watts je průvodcem v příbězích, ve kterých hraje také jeho kamarádka vrána Maggie a učí děti pomocí různých písniček a videí anglicky. Děti ale během hodin pracují také s učebnicí WOW!, která je přímo určená pro danou věkovou kategorii. Kurzy jsou navíc koncipovány jako roční, velkou výhodou je jejich návaznost v dalších letech, kdy děti postupem času přidávají ke znalosti slovíček také procvičování gramatických jevů. Vzhledem ke ztížené situaci v souvislosti s koronavirem je nově možnost také procvičovat vše online.
Výuka online přináší nové možnosti
Kombinace výuky v učebnách v malých skupinách a online lekcí angličtiny pro děti je výhodná právě v této době, kdy je vhodné udržovat sociální odstup, není však dobré vynechat pravidelnost ve výuce. Pravidelnost je totiž u výuky cizích jazyků klíčová, a to nejen u dětí. Pravidelné opakování probrané látky, byť jen pár minut denně zaručuje úspěch, proto je online výuka velmi vhodným doprovodným prostředkem při učení.